25 reden om zenuwachtig te zijn in een restaurant

25 reden om zenuwachtig te zijn in een restaurant

Ik verzamelde kennissen, lezers en natuurlijk je eigen ervaring, wat ergert de meeste van de gasten in een restaurant. De realiteit van elke match is GEEN toeval! Ik zal nooit vergeten de oude diner truc, wanneer de kleine fles soda verwaterde zij/iemand anders geupload, en de barista is een gebruikte kap bevestigd – luid (met mijn mond) hiss met de kant van de ‘open’. Ik vraag me af, hoe kunnen we lachen zonder. De gasten, de obers, ook. Maar in de tussentijd, heb ik veranderd in de tijd, in ieder geval op veel plaatsen.

het schrijven van goede teksten voor verslagen en feuilletons

het schrijven van goede teksten voor verslagen en feuilletonsIn de eerste ronde van de serveerster met problemen het uit, want dit is nog steeds het beste restaurant mislukt, ondanks het feit dat een 3 Michelin-sterren-eten als hij geïrriteerd de gast, de összélmény negatief zal zijn. Inleiding: Natuurlijk, iedereen in de szomjhalál in de laatste minuut voordat u naar een restaurant, maar er zijn mensen die dankbaar zijn, als je een beetje tijd om te zitten nadat u controleren voordat u bestelt. Het is belangrijk voor de persoonlijke hygiëne. Als roken direct na de stap naar een tafel, het is een behoorlijk serieuze kans dat praktisch hen u het uitblazen van de rook, die verboden te roken staat nog meer.

Goed, als u uw eigen stijl, maar luisteren naar de gast hoofd, reacties. Als de derde grap op je te zijn, ze doen alsof de verschrikkelijke nieren spasmen martelen van hen, dan is het misschien de moeite waard om meer naar een dankbaar tabel beroep op uw gevoel van humor, niet iedereen is waardig en klaar. Niet bizalmaskodj onnodig. Veel mensen zijn beledigd door, vergeef mij de inbraak, inbraak in de prive-sfeer van de hunne. Wachten voor de gast om aan te geven dat deze is open voor de vrienden.

Weet het menu. Het versterken van uw professionele indruk en een hoop teleurstelling voor je is als je niet elke item alle de tijd, vraag in de keuken als u meer van, en je weet dat het uit het hart, als het zeggen van kip maaltijd. Zeg niet, als ik u vragen wat u te bieden hebt, erg lekker. Heeft geen informatie-inhoud. Klaar voor iedere aanbieding, zelfs de chef-kok van tevoren van deze verschuiving in het begin, iedereen kan alleen gedijen.

Als een dure wijn/spijs u voorstellen, wijst op het menu, niet om de salarissen touch van de gast te verrassen. Je wilt niet meer lijkt te zijn. Als een pub, je werk, je hoeft niet te handelen zoals een gastronomisch restaurant. Als u vreemde woorden op het menu of in de toelichting voor te bereiden op de uitspraak van hun. Beschikbaar oog via het contactformulier. U hoeft niet te houden odaszaladgálni naar de tafel, meer dan genoeg, als je luistert naar de gasten, op zoek naar de blik, kunt u de pick-up met oogcontact te vermijden zwaaien, schreeuwen om te bellen. Moe van dit horloge, maar hebben een zeer sterke invloed op de gast van de stemming.

Presentatie: Bij het bestellen van hurry up van kandidaten, die (op welke positie) wat je bestelt, je hoeft niet elk item om te vragen szervírozáskor. Dankbaar voor te zijn, als je het weet. Glas door middel van de open tafel. Als u klaar/is geopend om de flessen frisdrank/water, gemakkelijk om je als een illusie, zoals het opnieuw gevuld. Het is niet goed voor het vertrouwen, zelfs als dat is natuurlijk makkelijker om te dienen.

Het eten is niet een persoon, maar een object, onnodig modoroskodás ‘hij’ verwijst naar hem. (pl: ‘Hij is een adem dun gesneden zalm’)Het is belangrijk de persoonlijke hygiëne 2. Vooral de hand behoort. Maar zelfs als het heel mooi verzorgd je nagels, je hoeft niet te laten zien dat het de helft van een duim van de biefstuk, als je weet dat je op afstand verwijst naar hem. Veel extreem gevoelig voor wat er in uw mond later, al je vertrouwen.  Don ‘ t lof van het voedsel, niet de kwaliteit. U en uw gast besluit om echt een ‘hemelse’ of ‘geweldig’-dit is het eten, als je verklaart dat je meestal gewoon teleurstellend. Liever had ik even uitleggen wat het is, misschien, kort.

. De szuvidálás niet sexy. Zeer professioneel en vaak gebruikte technologie, maar de gasten, de meeste van jullie niet weten, of niet willen horen. Niets romantisch of mooi in een plastic zak, gelast kook het vlees in een kom.  Vraagt het niet aan de muur in de mond ontvangst onmiddellijk dat je het leuk vindt. Om verschillende redenen niet: 1. Ik heb nog niet eens tijd gehad om te bijten. 2. Ik hou niet van praten met mijn mond vol. 3. U wilt genieten van het eten meer. 4. Of de partner(s)jim om te praten over de ervaring.

 Het niet onderbreken van een gesprek. Vooral niet om een klein probleem, als een ‘hoe je vanavond?

 Het niet onderbreken van een gesprek. Vooral niet om een klein probleem, als een 'hoe je vanavond?Echt, niet vragen hem de hele tijd. Vooral als je collega ‘ s doen, op die manier kunt u voorkomen dat een tabel is vrijwel constant interview. Als de gast is duidelijk welkom manifesteert zich in het voedsel, dan is dat natuurlijk de moeite waard om hem om dit mogelijk te maken, luister dan, en wees niet beledigd, zelfs als je kritiek op iets, maar een tolk, en leg de keuken, en schiet op de een of andere manier om het probleem te verhelpen.

Luisteren naar de gast, of je wel of niet wilt praten of te bekritiseren. Als u wilt een eerlijke mening die je wilt, je hebt om het te verdienen, en na dat, in overeenstemming met de behoefte om te reageren. (Als u niet wilt dat eerlijke mening dan niet te vragen.) Afwerking:  Don ‘ t ever take me (bijna) volledige plaat, zonder te vragen wat het probleem is. En de geneeskunde, als je een probleem hebt. (uitwisseling door het aanbieden van, of op zijn minst de account worden verwijderd.)

Alleen de platen, als de tafel was iedereen klaar is met eten. Aan de ene kant, omdat het past, aan de andere kant, omdat ik niet het gevoel haastte zich zelf, degenen die nog niet zijn uitgevoerd.  De gasten ervaring van de gast vertrek eindigt. Tevergeefs beheerd vlot te laten verlopen, gedrag, alles, als, zeg, het betalen voor een half uur wachten, en eindelijk iemand merkt de bedoeling.

De gast is dankbaar voor de beurs. Bellen in het bijzonder aandacht voor het, als het account op de dienst betaling, uiterlijk op het moment van de overdracht van geld. Op korte termijn kan een genoegen zijn als ik per ongeluk een goede tip, maar op de lange termijn, waarschijnlijk niet goed als je laat een beetje teleurgesteld, want daarna kennisgeving. De verplichte szervizdjíat al veel ártrükközésnek (zoals handel alleen de netto prijs vermeld), moet aandacht besteden aan niet verslechtert de situatie nog verder. En tot slot: Als het is erg vervelend om een gast, hij is de gast.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *